אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

אוהל אבלים להשכרה

בשנים האחרונות נחשפים אנו למקרים רבים בהם מעדיפים אנשים לקיים את מנהג האבלות מחוץ לביתם באוהל מסודר ומאורגן, כאשר הסיבה לכך היא ברורה והגיונית.
אוהל חיצוני מאפשר התכנסות רחבה יותר של מוזמנים ויחד עם זאת מאפשר יותר רוגע ונוחות מצד האבלים שיכולים להחליט על מעבר בין האוהל לבית האבלים בו תהיה להם פרטיות מרובה בשל העובדה שהמנחמים מגיעים לאוהל ולא לבית הנפטר.
בזמנים כאלו הצורך בפרטיות ומרחב נשימה הוא מהותי וחשוב ולכן בחירה באוהל אבלים הוא נכון ואף הכרחי.

כאשר מגיעים למצב בו ישנו צורך בהזמנה של אוהל אבלים ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון ולעשות לפני הכל:

  • בחירת שטח מתאים שמאושר על ידי העיריה ואינו מהווה חסימה של רחוב או מעבר.
  • בחירה בחברה מקצועית להובלה והתקנת אוהלים באחריות מלאה על בטיחות מקסימלית.
  • בחירה של חברה המספקת גם סוכת אבלים וגם ציוד משלים, כגון: כיסאות שולחנות, חימום או מיזוג, מיחמים וכיוב' (על מנת לחסוך התעסקות מיותרת מאוד מומלץ להזמין הכל מאותו הספק).
  • לאחר שבוצעה בחירה נבונה ושוחחתם עם אנשי המקצוע המומחים להתאמה מדויקת של מידות האוהל המבוקש לכמות המגיעים הצפויה כל שנותר לכם הוא פשוט לסיים את שאר המטלות ולהמתין עד להגעת אנשי המקצוע להתקנה.

חברת שחר אוהלים מספקת לכם שירות מקצועי ואדיב במחירים הוגנים להשכרת אוהלים לכל מטרה ופריסה ארצית, החל מאוהל לשבעה, אוהל אבלים, אוהל לאירועים ואוהלים להפקות.
חשוב להבין כי האוהלים של חברתנו אינם אוהלי טבע רגילים וקטנים אלה אוהלים מאסיביים, עמידים וממוגנים, האוהלים שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר של בטיחות ואיכות למען שמירה על בטיחות לקוחותינו ויחד עם זאת מאפשרים לכם הגנה מקסימלית בתנאי מזג האוויר השונים.

Rate this post

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button