אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

סוכה להשכרה לחג סוכות

סוכה להשכרה לחג סוכות, כולל ציוד נלווה, מזמינים רק מחברת שחר אוהלים. החברה המובילה מציעה חבילה משתלמת של סוכה להשכרה לחג סוכות החל מ-₪700 כולל ציוד נלווה כמו שולחנות, כיסאות, תאורה ובדי עיטוף לדפנות. כעת, גם אתם יכולים לחגוג את חג סוכות כמיטב המסורת וההלכה היהודית, את הסוכה אפשר להקים לבד או על ידי צוות המתקינים של שחר אוהלים.

מצוות ישיבה בסוכה

מצוות ישיבה בסוכה מופיעה במקרא, סוכות הוא החג השלישי מבין 3 הרגלים בהם בני ישראלי עלו לבית המקדש בירושלים. על פי ההלכה היהודית יש לשבת בסוכה שבעה ימים, לכן אנחנו בשחר אוהלים מציעים מבצע סוכה להשכרה לכל ימות החג במחירים אטרקטיביים – כך תוכלו גם אתם לקיים את המצווה ולארח קרובי משפחה וחברים בסוכה מפוארת, מקושטת ומעוצבת.

חבילת סוכה להשכרה לחג סוכות החל מ-₪700 כוללת בין השאר:

  • הובלה, התקנה ופירוק הסוכה בבית הלקוח.
  • שולחנות וכיסאות בהתאם לגודל האוהל ודרישת הלקוח.
  • תאורה חסכונית.
  • בדים לדפנות הסוכה.

חשוב לציין כי אנו מספקים סוכות להשכרה ללא סכך, אך יש אפשרות לשכור אצלנו מחצלות במבוק כסכך טבעי. בנוסף, אנחנו בשחר אוהלים מציעים ציוד נלווה לסוכות השונות, למשל מאווררים, פטריות חימום, מצנן או מזגן נייד לימים החמים, בד לבן או ססגוני לדפנות הסוכה, מחצלות, מזרנים, מערכות תאורה והגברה, גנרטור, כלי אוכל והגשה, פלטות חימום, מקררים ומקפיאים, תנורי אפייה, ריהוט גן אלטרנטיבי, פינות זולה, פופים ועוד.

סוכה להשכרה לחג סוכות וכל מועד אחר

שחר אוהלים היא החברה המובילה בישראל להשכרת אוהלים וציוד לאירועים כחברה מקצועית, ותיקה ומובילה בענף אנו מציעים מגוון רחב של סוכות להשכרה, הסוכות שלנו מתאימות לחג סוכות אך אפשר להשתמש בהן גם באירועים אחרים בחיים, לרבות סוכה לקמפינג בים או בטבע, סוכה לאירוע משפחתי בחצר או בפארק ליד הבית וכדומה.

אנחנו בשחר אוהלים מציעים סוכה להשכרה עם שירות הכולל הובלה והתקנה, יחד עם זאת אתם יכולים לבחור חבילה סוכה להשכרה לחג סוכות החל מ-₪700 ללא הובלה והתקנה מאחר והסוכה מתקפלת ואפשר להוביל אותה ברכב הפרטי.

להשכרת סוכה לחג סוכות או לכל מטרה אחרת – התקשרו עכשיו והצוות המנוסה של שחר אוהלים יסייע לכם לבחור חבילה משתלמת בהתאמה אישית ובמחיר אטרקטיבי.

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button