אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

השכרת אוהל לפסח

מתכננים ארוחת פסח מרובת משתתפים ומחפשים פתרון יעיל וחסכוני לאירוח המוני? חברת שחר אוהלים היא החברה המובילה בישראל להשכרת אוהלים לאירועים ולהשכרת סוכת אבלים. בין השאר, כחברה מובילה בתחומה אנחנו מציעים חבילת השכרת אוהל לפסח החל מ-₪700, כולל ציוד נלווה כמו שולחנות וכיסאות.

אנו נסייע לכם לחגוג את חג פסח כהלכתו ונתאים עבורכם אוהלים לחג הפסח בהתאם לתנאי השטח ומזג האוויר, כמות המוזמנים, מנהגי העדה ובקשות מיוחדות שלכם.

לחגוג את חג פסח כהלכתו

השכרת אוהל לפסח החל מ-₪700 מחברת שחר אוהלים מבטיחה לכם חג שמח ואירוח חווייתי וייחודי. אנו מציעים אוהלים לחג הפסח בשלל גדלים, החל מאוהל המתאים לאירוח חגיגי של 30 איש ועד אוהל מפואר בעיצוב יוקרתי לאירוח עד 100 איש. אנו ממליצים לכם לבחור חבילה הכוללת ציוד נלווה, השירות שלנו כולל הובלת האוהל והציוד למיקום שבחרתם, התקנת האוהל על ידי צוות מיומן ופירוק בסוף האירוע.

חבילת השכרת אוהל לחג פסח כוללת בין היתר:

  • אוהל לאירוח חגיגי, כולל הובלה והתקנה בבית הלקוח.
  • תאורה חסכונית וחזקה.
  • שולחנות עץ מתקפלים וכיסאות בהתאם לגודל האוהל ומספר הסועדים.
  • פלטות לחימום האוכל.
  • מיחם מים גדול.

בנוסף, אפשר לשכור דרכנו ציוד נלווה לארוחת פסח מושלמת, אנו מציעים ציוד כמו מחצלות, גנרטור אם בכוונתכם לקיים את סעודת החג בחיק הטבע או במקום ללא תשתית חשמל, פינות ישיבה וזולה בעיצוב מרהיב, כלי אוכל והגשה בעיצוב אלגנטי, מקפיאים ומקררים לאחסון המזון, תנור אפייה, פתרונות חימום וקירור כמו מזגנים ניידים, מצננים, מאווררים, פטריות חימום גז וכדומה.

איך לבחור אוהלים לפסח?

כדי לבחור אוהל לפסח אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם נציגי השירות של שחר אוהלים. נציגי השירות שלנו יסייעו לכם להרכיב חבילת אוהלים לפסח החל מ-₪700 עם ציוד נלווה להפקת ארוחת חג חגיגית במיוחד וכמיטב המסורת. עליכם לציין כמה סועדים מתוכננים להשתתף בארוחת החג, מיקום, בקשות מיוחדות ועוד – כך נסייע לכם לבחור אוהל לפסח עם כל הציוד הנדרש לארוחה ולאירוח חגיגי.

להזמנות אוהלים לחג הפסח במחירים המשתלמים ביותר בארץ

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button