אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

סוכת אבלים בירושלים

השכרת אוהל אבלים בירושלים בשירות מיידי, מהיר ומקצועי

זקוקים לבניית סוכת אבלים בירושלים והסביבה? מחפשים חברה מומלצת שמספקת שירות השכרת אוהלים? מצאתם! חברת שחר אוהלים מספקת אוהל אבלים להשכרה במחיר מוזל ושירות מהיר.

השכרת אוהלים לאבלים זה נושא שדורש הרבה יחס אנושי, שירות אדיב וסופר מקצועי לשם כך מומלץ שתכירו את חברת שחר אוהלים אשר זכתה ביושר במשך השנים להירשם ברשימת החברות המומלצות ביותר בארץ לאספקה של אוהלי אבלים ברגעים הכי קשים שעוברים על אנשים, ברגע שמדובר באירוע כמו שבעה לנפטר אין כל כך זמן לתכנן או לארגן דברים כי הכל קורה בהפתעה ולכן צריך לארגן את סוכת האבלים בתזמון מהיר במיוחד,

לשם כך יש חברות שמכירות אוהלים לאבלים בשירות מיידי ומהיר בדיוק כמו חברת שחר אוהלים, אבל מה שהופך את חברת שחר אוהלים ליותר אטרקטיבית מחברות אחרות שהיא מספקת את שירותיה המקצועיים בכל אזורי הארץ בהתראה מהירה במיוחד, אז לכל תושבי ירושלים והסביבה אין צורך לדאגה כי חברת שחר אוהלים זמינה עוברכם ברגעים הכי קשים ובכל ימות השבוע 24 שעות ביממה חוץ משישי שבת.

סוכת אבלים בירושלים במחיר הוגן שכולל את כל הציוד הנלווה

גרים בירושלים וזקוקים לבניית סוכת אבלים בשירות מיידי? אל דאגה חברת שחר אוהלים זמינה עבורכם בכל רגע שרק תבקשו, ויותר מכך סידרנו עבורכם תושבי ירושלים חבילה של אוהל אבלים במחיר מוזל החל מ-₪700 כולל כל הציוד הנלווה שצריך בשביל להעביר את ימי השבעה כהלכה.

להן רשימת האביזרים והציוד הנלווה שאנו מציעה בחבילה:

  • אוהל אבלים בכל גודל
  • כיסאות פלסטיק
  • שולחנות עץ
  • מיחם + פלטת שבת
  • תנור או מצנן לפי הצורך
  • סידורי תפילה

בנוסף ניתן לשדרג את החבילה בתשלום נוסף גם מזגן נייד,מצננים, מאווררים, תנורים, מקררים. חשוב לדעת שהמחיר כולל הובלה, התקנה ואיסוף בזמן, רוצים לדעת פרטים נוספים עבור הצעת מחיר מתואמת אישית עבורכם, פשוט צרו קשר ואנו ספק לכם ייעוץ והכוונה מקצועית בחינם ללא כל התחיבות מצידכם. טלפון ישיר 053-6206728

השכרת אוהלים בירושלים מזמינים מחברה ירושלמית בלבד

סוכת אבלים בירושלים מומלץ להזמין רק מחברה שמספקת שירות מהיר וזמין כמו למשל חברת שחר אוהלים שמפעילה סינף פעיל בעיר ירושלים ומתוכו מספקת מענה מהיר לכל תושבי האזור בהתראה וזמינות גבוהה במיוחד, מעבר לשירות של השכרת אוהלים לאבלים החברה מציעה גם פתרונות מעולים להשכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים.

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button