אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

סוכת אבלים באור עקיבא

השכרת סוכת אבלים באור עקיבא בשירות מיידי 24 שעות ביממה

השכרת סוכת אבלים באור עקיבא בשירות מקצועי ומהיר החל מ-₪700 ליום כולל ציוד נלווה, התקנה והובלה של אוהל אבלים לשבעה בזמינות גבוה לתושבי אור עקיבא – שחר אוהלים

גם ברגעים הכי קשים יש לכם על מי לסמוך, חברת שחר אוהלים מתמחה בשירות של השכרת אוהלים לאבלים וציוד נלווה לימי השבעה, עצוב לאבד בנאדם קרוב אבל שזה קורה צריך לדעת לארגן את ימי השבעה כראוי ולפי מסורת היהודים יש חובה להקים סוכת אבלים לשבעה ימים שבה נוכל לארח את כל המנחמים של המנוח.

בימים כאלה אל תשברו תראש! תנו למומחים של חברת שחר אוהלים להקים עבורכם אוהל אבלים כשר למהדרין כולל כל הציוד הנדרש, החברה מספקת שירות מקצועי ואנושי בהתראה מהירה של עד שעתיים מרגע ההזמנה לכל תושבי אור עקיבא והסביבה, בנוסף החברה מתחייבת לספק מחירים הוגנים שמתאמים לכל כיס.

לפרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם, חייגו עכשיו 053-6206728

אוהל אבלים להשכרה באור עקיבא כולל התקנה, הובלה וציוד

סוכת אבלים באור עקיבא בהקמה מהירה ביותר ע"י צוות מתקינים מיומן אשר מספק שירות מקצועי מכל הלב כולל אספקה מלאה של כל הציוד המשלים לימי השבעה, החברה מפעילה סניף באזור אור עקיבא שממנו יכולה לספק לכל תושבי העיר והסביבה שירות מהיר ומקצועי במיוחד, שכולל התקנה, הובלה וציוד משלים.

ציוד נלווה לשבעה שמומלץ להוסיף לסוכת אבלים: כיסאות פלסטיק, שולחנות עץ, תאורה, סידורי תפילה, מצננים, מאווררים, מייחם, קומקום ופלטת שבת, ישנם מצבים שצריך להוסיף גם מקררים או מזגנים ניידים.

במסגרת החבילה החברה מספקת הקמה מהירה של אוהל אבלים כולל כל הציוד הנלווה החל מ-₪700

השכרת אוהלים באור עקיבא לכל מטרה

מעבר לשירות של השכרת אוהלים לאבלים חברת שחר אוהלים מספקת אוהלים להשכרה לכל מטרה וציוד לאירועים למגזר הפרטי והעסקי, כמו למשל אוהלים לשבת חתן או ימי הולדת או לבת מצווה וכדומה. לחברה יש ניסיון של מעל 20 שנות עשייה בתחום שבעזרתו היא מתחייבת לספק שירות איכות ומקצועי ללא פשרות.

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button