אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

כיצד מקימים סוכת אבלים

כיצד אדע איזה סוכת אבלים להשכרה מתאימה?

כמות משוערת של משתתפים – כמו בכל 'אירוע' ישנם משתתפי קבע עליהם ידוע מראש (במרבית המקרים יהיו אלו המשפחות הקרובות), ובנוסף אליהם יגיעו כמובן המנחמים. כאשר מקיימים הזמנה של סוכת אבלים להשכרה יש לספק מידע לגבי כמות משוערת של משתתפים ובהתאם למידע זה יתאימו נציגי שירות של החברה המשכירה את האוהל המתאים ביותר (על פי מידות).

כיצד מקימים את סוכת האבלים?

חשוב להבהיר כי סוכות אבלים הן אינן אוהל רגיל שאותו מקימים בטבע! מדובר באוהלים גדולים וחזקים המכילים מאות ולעיתים אלפי מתארחים. על כן חשיבות הקמת האוהל המקצועית היא מהותית וקריטית להבטחת בטיחות המגיעים אליו.
הקמת סוכת אבלים להשכרה אשר סופקה לכם מחברה מקצועית צריכה להיות מובלת ומוקמת על ידי אנשי מקצוע מיומנים לשם הבטחת בטיחות מוחלטת והקמה ראויה ומקצועית.
לכן, בטרם סיום הזמנת סוכת אבלים להשכרה וודאו כי ספקי השירות מאפשרים לכם ליהנות משירותי התקנה בטיחותית המתבצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

לא מתפשרים על בטיחות!

כאשר מדובר על השכרת סוכות אבלים יש לבחור בחברה המספק אוהלים עמידים ואיכותיים שיהיו עמידים בתנאי מזג האוויר השונים, בנוסף לכך חייבים להימנע מליקויי בטיחות אשר עלולים לנבוע מהתקנה חובבנית ולא מקצועית, על כן התקנת מומחים של סוכות אבלים להשכרה אשר באמתחתם ניסיון עשיר היא הכרחית!

חברת שחר אוהלים פועלת בתחום השכרת אוהלים וציוד משלים מעל ל 15 שנים באמינות ומקצועיות ללא פשרות, נציגי החברה מספקים לקהל לקוחותינו ליווי אישי והתאמה מדויקת של אוהלים לכל מטרה ואירוע יחד עם ציוד משלים על פי דרישה.
עובדי החברה הינם אנשי מקצוע מסורים המבצעים את כלל הפרויקטים באחריות, בטיחות ומסירות.

2/5 - (1 vote)

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button