אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

השכרת אוהלים וציוד נלווה לאירועים

התאמה מדויקת לכל אירוע – לפני כל השכרה של אוהל לאירועים מתאימים צוותי השירות של חברת שחר אוהלים את האוהל המתאים לאירוע! בין אם מדובר באירוע משפחתי או אירוע עסקי, אירוע קטן או גדול, אנו מתמחים בשירותי השכרת אוהלים המותאמים לכל דרישה.
תנאי מזג אוויר שונים והשכרת אוהלים לאירועים – כאשר מדובר באירוע חוץ יש להתאים את סוג האוהל המושכר למזג האוויר וזאת על מנת לאפשר לאורחים ליהנות מנוחות מקסימלית ושהיה אידאלית, לכן כלל האוהלים מותאמים לימי החורף הקרים ולימי הקיץ החמים.

פתרון אידאלי לאירועים – כיום, בעזרת שירותי השכרת אוהלים וציוד ניתן להפוך כל אירוע לאירוע חוץ בקלות ובעלות משתלמת, הן בשל איכות האוהלים ועמידותם והן בשל יכולתם להכיל אירועים גדולים וקטנים כאחד.

השכרת אוהלים לאירועים וציוד נלווה – בכל אירוע חוץ בו ישנו צורך בהשכרת אוהל איכותי ונוח לשימוש יש גם צורך בציוד משלים. אנו בחברת שחר אוהלים מבינים את הצורך של קהל לקוחותינו בנוחות והתעסקות ממוקדת אל מול ספק אחד ומסודר אשר יספק מענה של כלל הציוד המשלים יחד עם האוהל תחת קורת גג אחת. על כן, מלבד להשכרת אוהלים לאירועים תוכלו ליהנות גם משלל הציוד המשלים אותו תצטרכו לשם הפקת אירוע מושלם במינימום 'התרוצצות', אצלנו תוכלו להזמין : ציוד נלווה כמו כיסאות, שולחנות, פלטות חימום ומיחם גדול.

עמידה בזמנים – אנו מבינים כי לעיתים ישנו צורך בקבלת שירות והגעה מהירה, על כן כלל שירותי חברת שחר אוהלים מתקיימים על ידי אנשי מקצוע מיומנים הפועלים בתחום מזה זמן רב ובהתחייבות מלאה להגעה מהירה ועמידה בזמנים, כך תוכלו להיות בטוחים וסמוכים כי בתוך שעתיים ממועד ההזמנה יהיה הצוות שלנו אצלכם עם כל הציוד הנדרש.

Rate this post

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button