אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

השכרת אוהל ליום הולדת

השכרת אוהל ליום הולדת מחברת שחר אוהלים מאפשרת לכם להפיק אירוע נוצץ וססגוני לילדים ולמבוגרים. אנו מציעים מגוון חבילות להשכרת אוהלים לימי הולדת החל מ-700 ₪ בלבד. יש אוהלים בכל הגדלים ובשלל עיצובים מרהיבים בהם תוכלו לחגוג יום הולדת כמו בסרטים.

השכרת אוהלים לימי הולדת החל מ-700 ₪

כדי לחגוג יום הולדת בחצר הבית, בפארק קרוב, בחוף הים או בחיק הטבע – כדאי גם לכם להזמין שירות השכרת אוהל ליום הולדת משחר אוהלים. הצוות המיומן שלנו יתקין את האוהל במקום וידאג להתקנה בטיחותית בלי יתדות חשופים. יש מבחר אוהלים לימי הולדת במגוון רחב של גדלים, בהתאם למספר החוגגים והאטרקציות המתוכננות. יש אפשרות לשכור אוהל ולהוביל אותו ברכב הפרטי, אנו נדריך אתכם כיצד להקים את האוהל ולדאוג לבטיחות המשתתפים.

אנחנו, בשחר אוהלים, ממליצים לכם לבחור חבילת השכרת אוהלים לימי הולדת הכוללת ציוד נלווה – כך תחסכו בעלויות ההפקה, תיהנו מחגיגה מושלמת ולמעט אוכל ומתנות לא תצטרכו לבזבז זמן מיותר בסידור המקום ובארגון המסיבה.

איך בוחרים אוהל ליום הולדת?

אוהלים לימי הולדת מגיעים בשלל גדלים, צורות ועיצובים. הכלל המנחה הוא לבחור אוהל בגודל המתאים למספר הצפוי של החוגגים, למיקום המסיבה, לתנאי השטח, לאופי האירוע ולתנאי מזג האוויר.

לכן, כדאי להתייעץ עם הצוות המקצועי של שחר אוהלים, אנו נסייע לכם לבחור חבילת השכרת אוהל לימי הולדת החל מ-700 ₪ עם כל הציוד הנדרש למסיבה שמחה ובלתי נשכחת לכם ולכל החוגגים.

ציוד נלווה לאוהל ליום הולדת

חברת שחר אוהלים מספקת מענה מקצועי מושלם למסיבות יום הולדת בחצר, בחוף הים ובכל מקום אחר. במקום להרוס את הבית כדאי לכם להזמין שירות השכרת אוהלים לימי הולדת עם כל הציוד הנדרש, למשל שולחנות וכיסאות, מפות חגיגיות, כלי אוכל והגשה, פלטות חימום, תאורה, גנרטור, מערכת הגברה, פופים, פינות ישיבה נוחות, אמצעי קירור וחימום כמו מזגן נייד, מאווררים, פטריות חימום וכיוצא בזה.

כמו כן, אנו מציעים אטרקציות מיוחדות לימי הולדת כדוגמת מתקני מתנפחים בטיחותיים, עם מפעילים מנוסים, וכמובן דוכני מזון, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ומציאות מדומה ועוד.

חברת שחר אוהלים תסייע לכם להפיק מסיבת יום הולדת כמו בסרטים – התקשרו עכשיו וקבלו הצעה אטרקטיבית.

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button