אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

השכרת אוהל לחינה

השכרת אוהל לחינה מאפשרת לכם להפיק אירוע יוקרתי בכל תנאי מזג האוויר ובכל מקום בארץ. חברת שחר אוהלים מציעה מבצע השכרת אוהל לחינה החל מ-700 ₪, לבחירתכם חבילות משתלמות הכוללות אוהלים לחינה בשלל גדלים, צורות ועיצובים, לאירועים מ-30 איש ועד 100 איש או יותר.

השכרת אוהלים לחינה החל מ-700 ₪

טקס החינה הוא עתיק יומין ונהוג בעיקר בקרב עדות המזרח ובני העדה ההודית. בטקס מברכים את בני הזוג בחיי שפע ומרעיפים עליהם מתנות יקרות ערך, לכן חשוב לשכור אוהל בעיצוב יוקרתי עם ציוד נלווה המותאם למאפייני האירוע ומנהגי העדה.

חברת שחר אוהלים מציעה חבילת השכרת אוהל לחינה החל מ-700 ₪, בנוסף אנחנו מציעים את כל הציוד הנדרש לטקס חינה אותנטי על פי מנהגי העדה שלכם. ברשותנו מגוון אוהלים לחינה בעיצובים יוקרתיים, כל האוהלים עמידים בכל מזג אוויר, אנו מספקים בין היתר גם מזגנים ניידים, מאווררים עוצמתיים, תנורים ופטריות חימום גז.

איך בוחרים אוהל לחינה?

אוהלים לחינה מגיעים במגוון מידות, עיצובים וצורות, חשוב לבחור אוהל בגודל המתאים למספר המשתתפים בטקס ועל פי סידורי הישיבה ואופי האירוע. יש להתייחס לתנאי השטח ומזג האוויר, לכן אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם הצוות המקצועי והמנוסה שלנו כדי לקבל החלטה נכונה ושקולה.

אנחנו בשחר אוהלים מציעים שירות הכולל הובלה, התקנה ופירוק של אוהלי חינה בכל מקום בארץ, תוך התחייבות ללוח זמנים מדויק, לאוהלים עמידים ובטיחותיים ולשירות יעיל ואדיב.

ציוד נלווה לאוהל לחינה

כדי להפיק טקס חינה אותנטי, נוצץ ואקסקלוסיבי על פי מנהגי העדה שלכם – הכנו עבורכם חבילות אטרקטיביות להשכרת אוהלי חינה עם כל הציוד הנדרש לאירוע. חבילת השכרת אוהל לחינה כוללת אוהל בהתאם למספר המוזמנים, תנאי השטח ומזג האוויר, שולחנות וכיסאות, מפות, כלי הגשה ואוכל בעיצוב אותנטי, פריטי נוי דקורטיביים, פינות ישיבה מעוצבות, תאורה, הגברה, מזגנים או אמצעי חימום כמו תנורים ופטריות גז, גנרטור בהתאם לצורך, מקררים ועוד.

חברת שחר אוהלים היא החברה המובילה בישראל להשכרת אוהלים לאירועים, אנחנו נסייע לכם להפיק טקס אותנטי המבטיח שפע לבני הזוג והנאה מושלמת לכל המוזמנים – התקשרו עכשיו וקבלו הצעה משתלמת.

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button