אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית !

השכרת אוהל לאזכרה

השכרת אוהל לאזכרה במחיר גמ"ח מאפשרת לבני המשפחה לסיים את מנהגי האבלות לפי התאריך העברי הנהוג לערוך טקס אזכרה. שירות השכרת אוהלים לאזכרה על ידי חברת שחר אוהלים מאפשר לכם להתמקד במנהגי האבלות על פי כללי ההלכה היהודית ואורח חייכם. כחברה מובילה אנו מציעים מגוון רחב של אוהלים לאזכרות במחיר גמ"ח – השירות ניתן בכל הארץ ולכל הלקוחות.

השכרת אוהל לאזכרה במחיר גמ"ח החל מ-700 ₪

חברת שחר אוהלים מלווה אתכם לאורך כל תקופת האבלות, חלק בלתי נפרד מהשירות שלנו הוא אוהלים לאזכרות. חבילת השכרת אוהל לאזכרה כוללת הובלה של האוהל והציוד הנלווה, בהתאם לחבילה שבחרתם, התקנה מהירה ובטוחה של האוהל במקום האזכרה שקבעתם, ארגון האוהל וסביבתו לקראת הגעת בני המשפחה, מכרים וחבריו של המנוח.

אנחנו מציעים מגוון אוהלים לאזכרות במחיר נוח והוגן עם אפשרות להשכרה של ציוד נלווה במחירי גמ"ח ובהתאמה אישית מלאה לדרישות ולבקשות המיוחדות שלכם. בין היתר אנו מציעים ציוד נלווה לאוהלי אזכרה כגון: שולחנות וכיסאות, סידורי תפילה, מיחמים להכנת שתייה חמה, פלטות לחימום אוכל כדי לקיים סעודה בהתאם למנהגי העדה, מקררים, ציוד לחימום האוהל בעונה הקרה כמו תנורים חשמליים או פטריות גז, מאווררים חזקים, מצננים, מזגנים ניידים, תאורה איכותית וחסכונית ועוד.

שירות מהיר בכל הארץ

כחברה מובילה להשכרת אוהלים וסוכות אבלים אנו מציעים גם שירות השכרת אוהל לאזכרה במחיר גמ"ח החל מ-700 ₪ בלבד. השירות זמין ללקוחות בכל הארץ, אנו מגיעים בזמן, הצוות המקצועי והמיומן שלנו מקים את האוהל, מסדר אותו, מכין את המקום לקראת הגעתכם ובסיום האזכרה אנו דואגים לפירוק האוהל ולהחזרת הציוד בבטחה.

במהלך טקס האזכרה אתם יכולים להנציח את חייו ופועלו של המנוח, לשאת הספדים, להציג מצגת לתיעוד חייו ופועלו של המנוח, להשמיע שירים אהובים עליו ועוד. אנחנו בשחר אוהלים נסייע לכם לקיים אזכרה מכבדת למנוח ובהתאם לצורך נציע לכם ציוד נלווה בהתאם לתכנון הטקס.

אנו מציעים מבחר אוהלים לאזכרות במחיר גמ"ח, למידע נוסף, לייעוץ ולהרכבת חבילת השכרת אוהל לאזכרה – התקשרו עכשיו ואנחנו נדאג לכל השאר.

אוהלים להשכרה לכל מטרה החל מ-₪700, אספקה מיידית!

Call Now Button